3 saker jag..



Äter: Chips, kyckling och pasta.
Inte äter: Bananer, fil och fiskbullar.
Tycker om: Skoter, bada och sova.
Inte tycker om:Trasiga bilar, energisugare och sega datorer
Älskar: Mina vänner, E och chips
Helst gör en ledig idag: Sover länge, sen ligger och drar mig och läser i lugn och ro och är ute i naturen på nåt sätt t.ex. promenera, åka skoter, bada eller nåt.
Oftast alltid har hemma: Dammråttor, värmeljus och mackor
Alltid har i min handväska:Plånboken, kvitton och nycklar
Helst kollar på tv: Grey´s Anatomy, Desperate Housewives och Roomservice.
Inte kan leva utan: Vänner, chips och pengar.
Skulle vilja ha: Systemkamera, ny bil och vetskapen om vad jag vill bli.
Skulle vilja göra: Åka utomlands, gå ner i vikt, utbilda mig.
Alltid kollar på internet: Min blogg, Hannas blogg (hon uppdaterar väääldigt sällan) och Syrrans blogg för att nämna några.
Aldrig skulle göra: Vara otrogen, äta småkryp, helblondera mig
Ska göra idag: promenera, fräscha till mig och titta på Grey´s hos I.

Snodde denna av min gamla granne

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen! Jag blir så glad när det står att du läser min blogg, jag vet att jag har varit dålig på att läsa! själv läser jag din varje dag! kram

2008-10-16 @ 10:37:47
Postat av: Mria

Intressant att veta att du hellre är utan din familj än chips.....

2008-10-16 @ 11:28:39
Postat av: Helena

Hanna: Jodå, jag är nog in där mest varje dag i hopp om nån rolig anekdot eller nåt annat skoj som du brukar berätta!!

Maria: Jag hoppas att du förstår att så är inte fallet. Självklart kommer familjen långt före både chips och pengar och nånstans på delad plats med vännerna, om man nu måste placera de i nån sorts ordning... Det stod ju inte de ENDA tre sakerna du inte kan leva utan, eller de tre VIKTIGASTE sakerna du inte kan leva utan. Skulle ju lika gärna kunnat skriva skithuspapper, bensin och postlåda, för det måste jag ju oxå ha... Eller hur??

2008-10-16 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback