Blir bara en lista idag..

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja, vem gör INTE det??
Titta på dig själv i spegeln: Jodå, men kanske för sällan...
Gnälla: Ja, och är väldigt bra på det!!
Skrika: Ja, blir per automatik när jag blir upprörd.
Sova: Jo, alldeles för lite kan det kännas som.
Ha ångest: Nja, eller jo, men mer för framtiden eller saker jag inte gjort än saker jag gjort. I alla nu, på äldre dar... =)
Skada dig själv med flit: Nix, är alldeles för klen för det-
Ta mediciner du inte borde ta: Nix, brukar dra mig i det längsta bara för att ta alvedon/ipren när jag har feber.
Vilja dö: Nej, inte på väldigt många år.
Drömma mardrömmar: Var faktiskt väldigt länge sen det oxå.
Drömma sexdrömmar: Ja, det händer faktiskt, inte ofta dock.
Ta droger: Det är nåt jag aldrig har provat och aldrig kommer prova heller.
Försöka vara annorlunda: Ja, ganska omedvetet väljer jag ofta saker som är annorlunda. Är därför jag numera älskar grönt: Förut skulle ALLA ha blått, överallt, och jag ville inte vara som alla andra, och jag ville inte heller var "tjejig" och ha rött eller gult som favvofärg, så då blev det grönt. Och nu är jag väldigt stuck up med grönt.
Klä dig i svart: Det händer.
Gå till kyrkan: Ja, men då är det för att lyssna på musiken eller se bröllopet och så, inte för att gå till kyrkan.
Gå i skolan: Inte nu längre
Röka: Nej
Ljuga: Inte så himla allvarligt i såna fall.
Hata folk: Inte i allmänhet, men ibland kan hatliknande känslor dyka upp.
Lita på folk: Jo, det är klart, men det är långt ifrån alla. Är nog mest de närmaste, och sen finns det vissa människor som bara inger ett starkt förtroende.

VEM:
Saknar du:
Morfar
Vill du döda: Myggor och flugor som flyger runt en när man ska sova 
Rörde dig sist: Rent fysiskt var det Hanna på Yogan för en stund sen.
Vill du slå: Hmm, tror det inte jag ska skriva det här.
Kysste dig sist: E
Vill du kittla: Är inte på nåt sånt humör just nu
Kramade du sist: Var en pojke idag på jobbet.
Vill du prata med: Mina vänner, har så mycket jag skulle vilja prata med de om, men jag verkar aldrig hitta tiden.
Skrek du på sist: E för en liten stund sen.
Vill du vara som: Vem som helst som kliver fram i livet, och vågar göra allt de vill!!
Sårade dig sist: Vet inte riktigt
Vill du bli galet full med: Tjejerna såklart!!
Gjorde dig riktigt glad senast: Pappa kanske som ringde och erbjöd sig att bjuda mig på aktiviteterna som ska genomföras ihelgen, som han fick i present...
Fick du sms från senast: Ellos, idag kom de sista grejerna!!
Ringde dig senast: Pappa
Är vackrast på jorden: Hmm, finns några att välja på...
 
 
Finns ju även tjejer som ser riktigt bra ut.


HAR DU:
För många vänner:
Kan faktiskt känna så ibland när man har dåligt samvete för att man aldrig hinner hälsa på nån. Men jag skulle inte vilja byta bort de, de är ju alla mina vänner!! Men då räknar jag alla närmare bekanta, har lagomt många riktigt nära vänner, de skulle jag inte byta för alla pengar i hela världen!!
Förföljelsemani: Ibland, om jag är ute och går ensam när det är mörkt kan gå och skrämma upp mig själv, och få för mig att det kan finnas nån där bakom.
Tvångstankar: Nix.
Någon annan psykisk sjukdom: Nix, inte mer än allmän förvirring vissa dagar.
Någon fysisk sjukdom: Näe, inte det heller.
Någon skada: Nja, jag borrade mig i fingret i fredags, men det har läkt ganska bra nu.
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Japp, vänster ben i slalombacken när jag var liten.
Några piercings: Örona bara
Egen dator: Japp, en bärbar
Bra självförtroende: Vad är det??
Kysst någon: Japp
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: Näe, tror inte det..
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Nix
Stulit någonting: Näe, kan man väl inte säga. Några pennor och sudd i skolan kanske
Lämnat landet: Ja, några få gånger.
Tuttat eld på nått: Ja, gräs.
Gjort något olagligt:  Ja, kört fort t.ex...

HUR:
Går du:
Med en fot i taget..
Svarar du i telefonen: Är det nån jag känner svarar jag -Hallå! Annars svarar jag -Helena!
Fördriver du tiden: Med promenader, internet nuförtiden, tv:n och läsning, och kanske lite städning.
Mycket pengar har du: Lite..
Tjänar du pengar: Japp.
Ofta diskar du: Försöker plocka i och ur diskmaskinen varje dag, så diskbänken är tom, men blir väl inte alltid så.
Ofta städar du: Senaste vecka har det väl blivit mest varje dag, annars är det nog lite för sällan.
Många stör du dig på: Ganska många kan det va, men det går  i perioder, ibland accepterar jag alla och ibland kan jag irritera mig på de flesta.
Ofta träffar du din familj: Alldeles för sälla om man får tro vad de säger.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Näe, kommer nog aldrig att lyckas få fingrarna ur arslet och göra nåt av mitt liv.
På gud: Nej, det tror jag inte
På rymdvarelser: Nja, alltså, det mste ju finnas några som är smartare än vi männisor i universum, men nja, jag vet inte jag..
Att folk tycker om dig: Jag hoppas det, men det beror nog på hur man känner mig...
På ett liv efter detta: Näe, det gör jag nog inte.
Att fiskar kan tänka: Absolut
Att du kommer leva länge: Ja, man hoppas ju på några år till i alla fall.

Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback