Host! Hack! Snörvel!

Igårkväll blev jag förkyld...
Har klarat mig så länge, trodde jag skulle slippa, men igår kände jag hur det börja svida lite i halsen, och inatt så tilltog det med snor och mer halssmärta... Så nu är det ett faktum. Jag är förkyld. har känt idag att jag även har nedsatt kondition, blir andfådd på en gång, och ev symptom på feber. Just det känner jag inte efter så noga, känns inte riktigt som om jag kan vara hemma. Dessutom är det ju fullt upp denna helgen. Har varit bara ledig i flera helger, mend enna helg är vi ju uppbokad på flera saker.
Ikväll ska vi till E´s morbror som fyllt 50 och fira honom lite. Imorgon ska vi ju ge pappa hans 60-års present, vi ska åka bort och vara borta typ hela dagen, då kan jag itne vara förkyld, och om jag hinner så är det ett annat kalas på kvällen.
Och på söndag hade jag ju tänkt gå upp på Vättaberget, om det är fint väder. Finns alltså inte tid att bli förkyld.
Sovande elefanten
Vättaberget är berget som ser ut som en sovande elefant, i Hammarstrand. Då kan man gå upp på elefantens huvud. Jag har aldrig gjort det förut, och kände att nu j*vlar ska det bli av. Åsså blir jag förkyld.... Jaja, berget lär ju stå kvar nå år till...

Prosit på er!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Hej! Maria berättade allt kul ni skulle på med er pappa! Ha så kul! Åsså kanske du kan gå bort förkylningen när du utmanar berget!!! Lycka till, hurtbulle!

2008-09-26 @ 20:01:34
Postat av: Helena

Vi hade jätteskoj!! Blev dock ingen promenad för mig i söndags, vricka foten i fredags oxå, så jag var både förkyld och öm i foten, inga bra förutsättnigar...

2008-09-29 @ 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback