Lista!



HAR DU:
Ett förhållande:
Ja!
En bästa vän:
Ja, tre!!
Haft ett seriöst förhållande:
Ja, eftersom jag är i ett förhålande så säger det väl sig självt...
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Näe, eller jag har ju alltid varit kompisar med de jag dejtat.
Blivit kär vid första ögonkastet:
Näe, attraherad, men inte kär.
Skrikit åt en lärare:
Näe, det kan jag inte tänka mig.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är:
Hmm, näe det tror jag inte, kanske om vad jag gör...
Några smycken som kostat över 1000 kr:
Näe.


DAGENS:
Klädsel:
Jeans från H&M med loose fit, vit tunika, grön kofta, grå scarf med guldslingor.
Frisyr:
Lockigt! Hann duscha imorse, så idag är det fina lockar!!
Vill ha:
 
Pengar till en utlandsresa!!!
Sjuka:
 Förkylning...
Drog:
Kaffe!
Köp:
Förmodligen bensin till bilen...
Godis:
Inget!!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse:
Tur att jag hinner duscha!!

FÖRSTA:
Bil:
Volvo  740 -89 Ljusgrönmetallic med stor baslåda!! =)
Husdjur:
Katt. (Som bor hos mor och far)
Semester:
 Utomlands Turkiet förra hösten, inrikes är nog Stockholm skulle jag tro.
Jobb:
 
Dagis, tre veckors sommarjobb åt kommunen. Annars var det Wildhusskiosken
Köpta skiva: 
Kanske nån Mega Dance.
Riktiga kärlek:
Var en kille...
Piercing: 
 Har bara hål i öronen

SISTA:
Personen som sms:ade dig:
Var nog Kusinvitamin i lördags..
Personen som du kramade:
E igår kväll
Personen som ringde dig:
Johanna på jobbet i morse. (Och jag hade INTE försovit mig.)
Personen som du ringde:
 Johanna på jobbet, eftersom jag stod i duschen när de ringde.
Personen du sa 'jag älskar dig' till:
E
Alkoholdrycken:
Var nog vin förra lördagen hemma hos Mor och Far till middagen. Om man inte räknar lättöl, det drack jag i lördags.
Bilfärd:
 Till jobbet imorse
Filmen du såg:
Slötittade på Coyote Ugly igår kväll som gick på tv:n, senaste dvd:filmen var Hancock. Igår morse såg jag klart den, efter att ha börjat se den tre gånger, men bara somnat.
Gången du grät:
Minns itne riktigt, nån vecka sen..
Måltiden:
Lunch idag, kycklingwok och ris.

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm:
Nja.... Skulle vilja, men tror nog jag är för feg kanske...
Våga hoppa bungyjump:
Nja...Skulle vilja, men tror nog jag är för feg kanske...
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar:
Absolut, spelar ingen roll, är inte det jag går efter. Om jag träffar nån jag tycker om, så skulle tatueringarna varken göra till eller från.
Kalla dig själv lycklig: 
Hmm, inte alla dagar... 
Hellre ta bilden än vara med på den:
Japp, alla gånger. Fullkomligt hatar bilder på mig.
Kunna gråta över en kille:
Ja
Ljuga för någon:
Ja, annars skulle jag ljuga.
Kunna springa 50mil:
Inte i dagsformen..

VAD:
Gör du just nu: 
Har rast på jobbet
Ska du göra imorgon:
Jobba, och titta på Desperate Housewives
Har du med dig in på bion:
Biljetten och pop corn
Är det för färg på dina byxor:
 Mellan ljus jeansfärg
Är det för väder hos dig just nu:
 Soligt, men blåsigt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet:
 Helheten
Skulle du göra om du vann på lotto:
 Resa överallt, köpa bil och utbilda mig
.

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:
Nja, är mer blyg inför nya människor, oavsett kön.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 
26 på papperet, annars 17.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
Är ju måndag mitt på dagen, så näe, har inte hunnit med några hemlisar.
Använder du huvtröjor:
Japp... Känner igen dessa frågor...
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar:
Näe, är nöjd just nu..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: 
Av det motsatta könet

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång:
Solnedgång.
Sommar eller vinter:
Vinter
Vilken ålder har varit bäst hittills:
När man fortfarande räknades till kategorin Ungdom
Sova på sida, mage eller rygg:
Mest på sidan, men även på rygg. Aldrig på mage!!
Kramar eller kyssar:
 Kramar.

Känn er fria att kopiera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback