Sorg.

Hur kan man göra såhär?? Fattar de inte att det får allvarliga konsekvenser för folk??
Man har nu flyttat, både Grey´s och Efterlyst till onsdagar 21.00. Samtidigt alltså.
Hur kan man bara göra så?? Vart är denna värld på väg nånstans??
Hur ska jag nu kunna övertala E att få kolla på Grey´s när han tidigare gav upp Lost, för att jag skulle få kolla på Grey´s?
Känns ju liksom som om det vore min tur att ge upp ett program nu då. Men det finns ju inte!! Jag måste få se Grey´s, är ju den enda serie jag MÅSTE se, alla andra kan jag dumpa till förmån för Grey´s. Har ju inte börjat se nån annan ny serie som Prison break, 21 eller nån annan, för att E ska få kolla på vad han vill alla kvällar utom Grey´s kvällarna.
Och Efterlyst har ju varit det enda program E kollat på, sen han gav upp Lost...

Nåt Grey´s fan som har en plats över i soffan onsdagar 21.00?? =(

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är sååå välkommen;-) Har två fåtöljer och två plater i soffan över för Stefan vägrar kolla på världens bästa program!!

2008-09-22 @ 21:31:51
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, det var vänligt! Då vet jag vart jag kan bege mig om det krisar!! =)

2008-09-23 @ 12:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback