Glad påsk!!

Blidde ingen fortsättning igår, men det blir en liten uppdatering nu istället...
Var ju på yoga, och sen till mina kära lillkusin som fyllde 30 igår!!

Men det blev både påskris och äggblåsning igår på dan. Är första gången sen jag var liten som jag blåst ägg.
Och det gick riktigt bra, både V och S blåste ägg, och måla!!

 

 
   

                                        V blåser för fulla muggar!
                                
  
Och målar fint, även med glitter på!!

    
Det orangea är V´s, det röda är S´s och det gröna är mitt, såklart...


Och såhär ser jag ut idag när vi firar påsk på jobbet!
Man brukar kunna få godis och grejer i affärerna om man är utklädd till påskkärring!! Hoppas!! =)
För jag kommer nog inte hinna hem och byta om nåt innan jag måste på Bolaget, affärn och på 1000 andra grejer som ska göras ikväll...

Ikväll är det fullt upp... Lär nog stupa i säng sent inatt...

Men hare bra!!

och Glad påsk på er!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Glad Påsk på dej med!!!

2009-04-09 @ 13:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback