Haallå!!

Hur är läget med er då?? Här händer grejer hela tiden, så jag hinner inte med att skriva så mycket...
Blev en promenad igår i alla fall!! Bra jobbat Helena!! Och sen hem och laga smaskig middag till familjen.
Blev lika gott som vanligt, kött å pärer som sagt, med ett gott glas rödvin till!

Sen fick vi trevligt besök som vi umgicks med hela kvällen!

Och idag blev det sovmorgon!! Skööönt!! Med mys och bus i sängen!! Sen långfrukost med goda mackor!
Knäckebröd med ädelost och avokado!! Mums!!
Sen gick jag på promenad medans E hjälpt grannen att skruva med skotern.
För sen blev det utflykt till pulkabacken med skotrar, korv, barn och mulet väder!!
Hade ju kunnat vara bättre, tror allt som kunde gå fel, gick fel...
Det regna halva dagen (förvisso inte när vi var där, men innan), vi spillde kaffe, och dressing på kläderna, hade snöbollskrig så H fick fläskläpp (eller botoxläpp som hon gärna vill kalla det =)), barnen var tjuriga, missförstånd uppstod och solen lyste med sin frånvaro... Men summa sumarum så hade vi skojigt ändå, och skrattade ofta och mycket!!

Nu ska jag hoppa in i duschem och få lite värme i kroppen, sen blir det tacos och mys i soffan hela kvällen!

Har hyrt en film Låt den rätte komma in, den ska ju tydligen vara riktigt bra enligt kritiken på fodralet. Jag brukar ju itne gilla vampyrfilmer och sånt, tycker det är så overkligt, men vi får väl se, jag har gärna fel!


God afton på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Ooooooooh Den är så himla bra!! Och jag har läst boken också, ännu, ännu bättre! Berätta gärna sen vad du tycker :)

2009-04-05 @ 22:45:24
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback