Jaha, så vad tyckte jag då??


Alltså, jag skulle verkligen vilja gilla alla dessa kritikerrosade filmer..... Men jag kan inte!!
Jag gör det inte!! Jag kan inte rå för det!! Jag tycker oftast att de är helt totalt värdelösa!!
Så även med Låt den rätte komma in. Jag fattar inte grejen...

Jag har hört att många tycker boken är så himla bra, en riktig sträckläsare, och kanske jag hade uppskattat det mer om jag läst boken, men det har jag inte. Och jag tror inte på vampyrer. Så näe, jag tyckte verkligen filmen var kass... Helt meningslös att se...

Och hur den har kunnat vinna så många priser kan jag inte begripa. Visst,  jag kan hålla med om att den snyggt filmad, man märkte att varenda scen, varenda filmruta var väl genomtänkt, och musiken passade alldeles perfekt in, och skådisarna gjorde sitt jobb bra. (Kul förresten att se Ika i Rutan i rutan igen.. )
Men jag gillar inte handlingen, tycker den är löjlig... Tyvärr, så gör jag det....

Sorry Pauline, men jag tyckte inte den var bra...

Idag har jag och V lite sovmorgon, så jag ska väl försöka utnyttja dessa extra timmar på nåt bra sätt, frågan är bara hur?? Hushållsarbete eller vila?? Hmm... Får fundelera lite på det...

Ikväll ska jag i alla fall få vara barnvakt åt lilla Sellerina!! Skoj skoj!!
Och denna vecka är ju extra kort oxå, med långfredag och skärtorsdag med mycket skoj!!
Kul, måste börja påskpynta å nån dag!! Kanske byta gardiner, och putsa fönster...

Men usch vad detta lät jobbigt...

Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback