Uj uj uj, vad sjuk jag är...

Uscha, halsen värker, snoret rinner och temperaturen är, om inte jättehög, så i alla fall högre än normalt...
Hur ska jag överleva denna grymma tortyr?? Detta djävulens påfund?? Dessa bakteriers högtid??
Denna onda, fullkomligt horribla förkylning??

Förutom att mysa, förhoppningsvis mysa istället för att busa i alla fall, med Sellerina, så ska jag nog mest spendera denna kväll i soffan...  Ungefär med detta...

16.55 Bygglov (just nu alltså)

18.00 Middag (E håller på å kirrar pannkakor!)
ca 18.30 Sellerina anländer
19.00 2 ½ men

19.30 Halvåtta hos mig
(De två senaste programmen i mån av tid)
20.00 Färjan 2 och Nytt läge (Blir zappande på hög nivå, som alla dagar klockan åtta tycker jag..)
 
21.00 Spårlöst
Foto: TV4

Stegräknaren har inte ens nått 2000 steg denna dag, men det orkar jag inte göra nåt åt... Vet ju för sjutton inte ens om tävlingen börjat än....

Snörvel och snyft på er!

Atchoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback