Beroendeframkallande!!

Ahh, tror jag suttit i fler atimmar och spelat spel på king.com...
Inte bra, inte bra alls... Är mest beroende av Chuzzle, Seashell squeeze och Firefly fantasies...
Fast näe, jag har inte suttit här sen sist jag skrev. Har umgåtts med kompis L och lilla E nå timmar oxå..

Men sen har jag suttit här...

Nu håller kissblåsan på att sprängas oxå, alltså jag tar inte ens paus för naturens trängande behov...!!
Men  nu när jag äntligen lyckats bryta mönstret ska jag snabbt som attan ta mig härifrån.

Så här ser planen ut de närmaste timmarna:

14:20 Kissa
14:22 Städa, har bestäm med I att vi ska sitta och dricka och umgås lite här innan festen, och då måste det städas!!
15:22  Kanske surfa lite till (tänker inte tokstäda, bara plocka undan lite ju!!)
15:22 Måste nog äta nåt istället, är redan hungrig!! Sen kanske surfa lite.
16:00 Duscha
16:10 Get dressed och försöka få mig att se så wild, wild west:aktig ut som jag bara kan.
16:11 Öppna första cidern!
Öhh 15:15 Åka ner på byn och köpa ett refillkort till mobilen eftersom pengarna tydligen var slut.
Äsch, är inge bra på detta, har redan överskridit tiden på punkt 1 och 2, och måste nog hinna med nå mer grejer oxå..

Men om jag kanske tar och pallrar mig från datorn så sköter sig resten sig självt...

Ha en kul kväll, det ska jag ha!!!
Howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback