Hmm...

Jag undrar vad det kan vara för fel då Helena, för på datorn både hemma och på jobbet så är texten i det gråa "fältet"...
Hoppas det inte är alltför störande bara!!

Tack, tack, jag känner mig väldigt välkommen tillbaka i bloggosfären!! =)

Idag fyller lilla lillasyster år!!
Grattis på 12 22års-dagen ska det vara såklart!!
Så ikväll blir det till att fira henne då!!


Blev en snabbsväng till Sundsvall igår, men vi fick med oss det vi skulle.
Blev även en kopp kaffe hos en kompis till E som bor halvvägs dit, så vi liksom hade nå mer ärende ner, är ju trots allt en bit att åka!

Körde ju såklart nya bilen, har handlat en ny bil i sommar, om det är nå av er som missat det, ska leta rätt på en bild åt er!!


En sån här är det, fast detta är inte min, denna bil hittade jag på bytbil.com, så den är till salu om ni är intresserade!!
Det är en Saab 9-5 BioPower 2,0t -06. Så nu är man miljövänlig oxå!!
Är sååå himla nöjd!! Även om jag nån gång kanske sagt att jag aldrig skulle ha en Saab, så får man väl kanske lov att ångra sig... Har inte hittat nå fel på den än i alla fall...

Nähä, nu måste jag vidare!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback