Pjuh...

Har nästan nyss kommit hem från en promenad/löprunda...!!!
Första gången jag är ute och springer!! Och det var skönt!! Inte så att jag sprang jättelänge, men intervaller om mellan 1 och 2 minuter. Kändes bra för att vara första gången! Förhoppningsvis blir det fler och längre rundor!!

Och på måndag har vi nu bestämt att vi ska iväg och simma! Åker till Sollefteå, är ju så på landsbygden, att man får åka sju mil för en sån aktivitet...
simhall

Det ska bli riktigt skoj, och skönt! Att simma måste ju vara den roligaste träningsformen, tänk om nån kunde ta sig för att bugga en simhall på Hammarn!!!
Och så öppnar Ptt-huset till veckan, så det lutar mot Body Pump två gånger i veckan då, tisdagar och torsdagar och en gång när vi är iväg och simmar, för det tänkte vi göra på torsdagar. Och tanken är ju att jag ska försöka klämma in lite yoga i detta oxå, kanske på söndagar, en lugn dag med en lugn aktivitet. Ja, om allt klaffar så kommer det att bli mycket träning i höst, och förhoppningsvis till våren oxå, så kanske man kan få en lite sundare kropp framöver!
Beach 2010, here I come!!!

Andra saker som jag ser framemot i höst är att alla bra tv-program kommer tillbaks igen!!
Mest längtar jag såklart efter Grey´s! (Börjar i oktober)

osså grabbarna grus förstås...

och även dessa två kommer jag att spendera tid framför...


Ja, och sen finns det väl bara tid kvar till att äta, jobba, sova och skita...
Så jag kanske inte hinner umgås med några vänner iår, om de inte vill följa med och träna då...=)
Näedå, som sagt, tänkte försöka hålla träning till tre dagar, så det inte känns som om det tar över hela livet, då är risken större att jag lägger av.

Oj, nu låter det som om jag är värsta träningsnarkomanen, vilket jag inte är, men förhoppningsvis så kommer jag att bli en liten sportfåne, så jag kan hålla min kropp i hyfsat skick! Känner att så som jag gjort hittills inte funkar nå längre...

Nu funkar helt plötligt itnte Explorer på min dator längre har hållt på och jävlats i en halvtimme medans jag skrivit detta inlägg, blir nog ett samtal till våran datasnubbe nån dag...

Nu ska jag hoppa i duschen i alla fall och sen krypa till kojs tror jag...

God kväll!

P.S Såhär fint hade vi det i Pålgård igår kväll i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Paulin

Prova med Firefox i stället! Funkar mycket bättre till de flesta internet-sidor jämfört med Internet Explorer...:) Guud, jag måste också börja träna ordentligt, har ju en kondition som ligger på -100 typ...:P Och då blir man ju inspirerad när man läser sånt här! :)

2009-08-27 @ 00:47:04
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, täntke det, men jag kom först inte ens in på Explorer, och om jag itne kommer ut på Internet så kan jag väl inte skaffa Firefox?? Men sen när jag provade "Kör som Administratör" kom jag in... Märkligt...

2009-08-27 @ 12:43:38
Postat av: Ann-Katrin

Hej!

Va roligt att du är tillbaka, jag har saknat din blogg...

2009-08-28 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback