Sådär..

Då var större delen av denna dag avklarad!

Sist så skulle jag ge mig ut och gå/springa, och det gjorde jag. (igår gjorde jag inte det, la mig och sov istället, behövde nog det bättre..) Men idag blev det i alla fall.
Och jag sprang både fler gånger, och längre intervaller än sist, det känns bra!!

Sen när jag kom hem gjorde jag iordning lite fika och packa ryggan och begav mig bort till pulkabacken där E och T med pojkarna höll på och röjde. De förbereder inför en större och bättre pulkabacke än tidigare.
Här sitter det fyra grabbar, törstiga och utarbetade, och väntar på mig!


Självklart var jag tvungen att ta lite sommarvyer oxå, blir ju mest vinterbilder därifrån annars...

Det är en jäkla utsikt....

Fick med mig två busiga pojkar därifrån, V och W...


Nu närmast blir det pizzabak för bägge familjerna, och sen blir det förmodligen
filmtittning med I och H. På tv4 ikväll går det en svensk film som heter Gangster, med Mikael Persbrandt och Kjell Bergkvist. Har inte sett den förut, men rollistan verkar ju lovande i alla fall...

Gangster

Svensk actionthriller från 2007. Maffiabossen Thomas Stål styr sitt imperium med järnhand. Antonio Moro arbetar åt Thomas Stål men han kämpar för att komma bort från sitt kriminella liv. Samtidigt dras överklasskillen Alexander Klintberg in i den undre världen. Kriminalpolisen Kent Lundstedt för en kamp mot den organiserade brottsligheten, en kamp som är svår att vinna. Åldersgräns 15 år.

(Info från tv4.se)

(Varför kan man inte kopiera och klistra in bilder på bloggen med firefox från t.ex google?? Är det nån annan som märkt av detta problem?? Eller gör man på nåt annat vis??) ((Nu gick jag in genom explorer, och då funkar det att lägga in bilden.. Mysko..))

 

Imorgon blir det upp tidigt och jobba, och sen ska vi ju iväg till Sollefteå och simma.

Skoj och skööönt!!

 

Trevlig kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka söta små kepsar som tittade upp:) plus att pizzan var grymt god och filmen UR KASS!! PUSS

2009-09-08 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback