Tisdag

är det idag, och vad händer då?
Inte mycket...
Uppstigning 05.20, det är tidigt det!! Men det braiga med det är att man får gå hem tidigt!!
Och då ska jag promenera. Blev ingen promenad igår, blev gräsklippning istället.
Jag vet att det inte var så länge sen jag klippte gräset, men det behövdes verkligen!

Sen har vi haft babyboom i våran bekantskapskrets!!
Två nya bebbar i lördags och en inatt!! Skoj!! Så blir man inte bebissjuk nu, så blir man det aldrig!!
Och så en massa gravida oxå som ska ha framöver. Fyra stycken, bara i den "närmaste kretsen" det närmaste halvåret.
Det är alltså nu man börjar bli vuxen på riktigt när det kommer bröllopsinbjudningar på löpande, och det bara haglar ner bebisar!!
Det jobbigaste är att jag älskar att handla barnkläder, så det brukar bli så himla dyrt för mig!! Får försöka hålla mig ifrån alla klädaffärer framöver...

Nähä, lite Chuzzle innan rasten är slut kanske...

Hej!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Jahaa, vad roligt för de som fick inatt! ^^



Vilka fyra andra är det som ska ha? :D Men vad roligt med så mycket barn. Myspys!

2009-08-25 @ 14:42:58
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback