13:e dec, Lucia!




Åhh, vad härligt!!
Blev så glad när jag slog på Nyhetsmorgon på tv4 och upptäckte att det är lucia!
Hade helt glömt bort det!!
Det var en väldans fin kör där, med de där konstiga sångerna, så man nästan inte hör vad de sjunger för alla olika stämmor...
Nu sjunger de på latin oxå...
Tacka vet jag faktiskt de vanliga sångerna!!

Igår var vi till Sundsvall, trots lite motvilja från E, han var inte så pigg.
Men nu är det gjort och han har bara en julklapp kvar, och jag fick lite ärenden uträttade.
Bl.a så lämnade jag in min systemkamera, som börjat låta konstigt, som jag tror att jag berättade om.
Han trodde det skulla ta minst en månad innan jag fick tillbaks den, och undrade om jag inte ville vänta tills efter jul, då garantin är två år, inte ett år (Som det står med stora bokstäver på kvittot, är inte det märkligt?)
Men näe kände jag, vill inte riskera att den går sönder mera... Och så har jag ju den lilla digitalkameran.

Sen köpte jag lite rött tyg oxå, med ambitioner att sy lite röda kuddöverdrag. Jag har tyg kvar med tomtar på som är likadant som gardinerna, så jag tänkte exprimentera lite... Ni får se sen när det är gjort!

Och igårkväll var jag iväg och firade en 30-åring! Surprise, har varit ett och annat 30-årskalas i år!

Idag blir det städning i alla fall, nu har jag skjutit upp det tillräckligt länge!!
SKa snart äta lite frukost och sen blir det aktivitet på Plassen, så enkelt är det bara!!!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback