4:e advent och vad har vi gjort då??

Förutom att städa har vi gjort detta:

Ja, visst är det lite tidigt, men V åkte till sin mamma idag, så då gjorde vi det innan han for, så han fick vara med!
Och några dagar extra gör inte så mycket tycker jag... Då får man ju njuta av den längre!!
Har även gjort jularrangemang!

Så snart är alla julgrejerna framme, det är fortfarande bara den där känslan som inte vill infinna sig!
Nu har vi precis avnjutit en tacomiddag med min oerhört gravida kompis med sambo!
Eller inte riktigt höggravid än, men det närmar sig!!
Och nu när de gett sig av hemåt funderar jag på en promenad, då en huvudvärk plötsligt har belägrat mitt huvud.
Har faktiskt inte varit utanför dörren på hela dagen heller....
Och när de gick stack jag ut näsan genom dörren, och den kalla, friska snöluktande luften kändes väldigt välgörande!

Och så är jag ju ledig oxå!!


Hej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi håller också på med julgranen. Brukar alltid göra det ungefär 3 dagar innan, men i mogron är vi inte hemma så det blidde idag. Dock har stämningen inte infunnit sig än här heller. Får väl kanske plocka upp varenda tomte också till sist...trots att det bär mig emot.

Sillen är i alla fall inlags nu och laxen står i kylen och gravas=)

2009-12-20 @ 21:20:11
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback