Burn burn burn!

Jag håller på att bränna alla mina bilder på dvd-skivor! Som extra backup!
Vet inte riktigt vad som hänt...
Jag som enbart haft de på ett ställe på datorn tidigare, mina 9000 bilder (som förmodligen är 10 000 nu),
och nu har jag de både på en extern hårddisk, och snart brända dvd-skivor!
Så nu borde man inte behöva vara orolig längre.
Frågan nu är ju bara när man ska få fingrarna ur, och framkalla några av de...
Och pengarna... Även om det är relativt billigt, så gör ju mängden att det kostar en hel del...

Annars försöker jag plocka lite här och där... Vardagsstäda och storstäda samtidigt, som dammtorka lite här och plocka lite grejer där....

E och V har ägnat sig åt helt andra saker, nämligen:



Imorgon blir min sista jobbdag denna vecka, då vi har blivit bjudna på julbord på Hov på Jamtli på fredag eftermiddag, så då passade jag på att ta lite ledigt!!

Nu ringde det i telefonen... Det var nån som sa att det står en naken karl i mitt badrum...
Detta måste undersökas... =)

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback