Lekkamrat sökes!!

Nu har jag och E legat hemma i soffan i typ två dagar plus en kväll. Detta är för mycket för E!!
Igårkväll var han så jobbig och dryg att han höll på att driva mig till vansinne!! På riktigt!!
Jag kunde typ inte röra mig utan att bli attackerad!!

Så ikväll tänkte jag ringa efter nån kompis åt han och se om nån vill leka. Det lutar åt B, bara det att han brukar vara så trött på kvällarna, men om jag ringer tidigt och förvarnar honom kanske...

Eller finns det nån därute som kan tänka sig att komma och leka med E, så han får göra av med lite överskottsenergi?? För jag pallar inte en kväll till!!

Han får mig osökt att tänka på En jobbig jävel...


Hör av er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback