Lite bilder!


Havet med julklappar!!! Och då var det ETT barn i huset...=)

Dukning. Inget exlusivt, men trevligt!

Mommas köttbullar är ett måste på julbordet!!
 
 
Mat, mat, mat och mera mat!!

På juldagen såg det ut såhär:

V ville såklart prova julklapparna, och har man inga backar, så får man ordna det på annat vis... =)

Igår hade vi som sagt ännu en julafton med resten av familjen, sen blev det en lugn kväll här hemma.
Hade inget sug alls efter att gå ut. Hade trott det, har sagt hela hösten "Jag vill nog inte gå ut nåt innan juldagen", men nu när juldagen kom så kände jag inte alls för att gå ut.
Så jag, E, lillasyster och en kompis var här, drack nån öl var, åt ost och kex, spelade spel och hade jättetrevligt!!
Idag har vi bara tagit det lugnt, jag och E var ut på en promenad i -12 grader, men fint är det!

 

Har precis satt i oss en massa sushi, måste få lite kontrast till all julmaten.
Och nu blir det en sväng igenom duschen, sen ska vi till Svärföräldrarna och dricka lite kaffe och umgås.

God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback