Mmmmysigt!!!

Så vill jag nog sammanfatta Julafton 2009!
Den började med bara jag och E, bytte julklappar åt mysig frukost i morgonrock och tog en skön promenad!
Sen började la familias att droppa in. Maten började förberedas, samtalen flödade, skratt utbröt!
Det var en skön och mysig stämning! Alla verkade trivas, ooch själv måste jag nog säga att det var en av de bästa jularna sen man var barn!

Har inte lagt in nå bilder, men svägerska J hade gjort det, och hon hade sin systemkamera, så hennes bilder är det nog lite bättre kvalité på än mina, dessa bilder hittar ni här!

Julklappar fick jag oxå, några som dyker upp i mitt huvud såhär på rak arm är:
*Resa till Balito Beach, Gran Canaria!!!!!!!!!!!!!!!

(svärfar fyller *0 i mars, så då ska de bjuda hela familjen!!!! Tack, tack, tack säger jag!!!!)
*Mobiltelefon Nokia 6600
Nokia 6600i Slide
*Presentkort på graningekängor
*Presentkort på MBT-skor
*Kläder
*Stavar
*Pengar, både svenska och dollars!!
*Dansdvd:er Zumba


Bl.a....

Tomten var förbi en sväng, och det var inte bara V som inte visste vem som gömde sig bakom masken...=)
Kvällen slutade med ett skönt, skummande bad, när alla familjemedlemmar farit hem och lugnet åter lagt sig över Plassen...

Och Julafton fortsätter idag, då vi ska fira med de två äldsta systrarna Elf och deras familjer!!

Nu ska jag hoppa i lite kläder och dra ut i snön!!
Det har snöat hela natten, och snöar fortfarande, så nu kan man lägga till
mellan en halv och en hel deci till snödjupet!!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback