Och så kommer jag inte att få i mig en bit godis till på hela julen...


Har bakat i princip heeela dagen... Eller ja, efter allt det där andra jag gjorde imorse...
Och nu, vid halv elva är vi klara... Med en middagspaus på 2,5 timme som vi spenderade hos I och H, för att få liite miljöombyte!
Men godis blev det!!
 
Knäck!
 
Kola och lakritskola!


Svägerska J vägrade potionera upp sina kolor i knäckformar, något hon bittert ångrade då förpackning tog REJÄLT med tid och tålamod!! Men så blev hon glad då hon blev klar oxå!! =)


C bakade för 8 månader sen, så hon ville mest bara smaka idag!! =)

Mozartkulor, Chokladpuffs och Rocky roads!
 
Chokladdoppade mandlar och nötter med cocostopping och nötfria Chokladrussinknölar!

Så om ni är sugna att smaka så är det bara att bege sig till Plassen!!
För vi lär nog knappast orka äta upp allt!!

Nu ska jag väcka Älsklingen som ligger och sover på soffan och se om han följer med upp!
Sen ska jag somna sött till Love Actually som jag började såg igår...

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Åh, har du bakat chokladrussinknölarna till mig?

2009-12-22 @ 23:07:02
Postat av: Paulin

JAG KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-23 @ 00:54:15
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Kickan: Japp! Även nötfri knäck och Johanna gjorde nå chokladpuffs till dig!!

Paulin: Välkommen!!

2009-12-23 @ 11:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback