Sömnlös i Pålgård..

Håhåjaja...
Idag är inte Helena på många knop heller...


*Vaken sen kvart över fem igårmorse...
*Massage med höööög smärta efter jobbet, är öm fortfarande idag... (Med andra ord var det välbehövligt!)
*Full fart med liten systerdotter resten av dagen...
*Timmarnas sömn inatt går att räkna på en hand...

Vi hade tänkt äta lite finare middag inatt, nå kött med vin till, men då E ligger hemma med feber och mindre sömn än mig känner jag att en sväng på Kaffestugan innan jag far hem är det enda alternativet...

Har inte mycket mer fantasirikt att bjuda er på idag...

Får se hur det blir med Sundsvalls-resan imorgon, höll på å fråga E om han inte bara simulerar febern för att slippa Birsta City, men han hävdar att så är inte fallet, och då det är han som har mest ärenden så väljer jag att tro honom!

Och julen känns som om den glider längre och längre bort från mig...


God dag mitt kära herrskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback