What else??

Jo, veckans bästa!! Och det kan jag med säkerhet säga redan på måndag....
Jag har fått grönt att vara ledig 21-23 och 28-30!!!!!
Detta innebär med andra ord att när jag jobbat fyra dagar till så
KOMMER JAG ATT VARA LEDIG I 16 DAGAR!!!!

Och så skönt att vara ledig flera dagar innan jul!!
Då behöver jag inte känna lika mycket panik över städningen nu, även om det såklart hade varit trevligt att vara klar med städningen när ledigheten börjar!!
Och så kommer man att vara utvilad på julafton, istället för sönderstressad!!
L O V E L Y!!!

Här kommer förresten en bild på mina nya skor som jag köpte i Sundsvall:
Inser såhär när jag ser de bredvid varandra att mina gamla skor är VÄLDIGT lika mina nya!!
Nya:

Gamla:

Men lite skillnad är det i alla fall, de gämla är trasiga, till att börja med. De är även lite högre, och vidare, och sämre sula, trots att det är/var en dyrare sko. Och de nya är fodrade och med dragkedja på insidan.
Och uppenbarligen så gillar jag ju den modellen!

Nu är magen mätt på sån där god köttfärssås, och det börjar bli dags att bege sig till U och uppvakta henne.

Ha en bra kväll!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback