Deo

Jag har köpt en deodorant som luktar så in i himelens gott.
Dove Go fresh - Cucumber and green tea scent roll on

Denna, fast Roll on. Luktar så sjukt gott, jag skulle lika gärna kunna ha den som parfym!! Eller slicka i mig den!!
Och jag tycker den funkar bra oxå. Ett bra tips till er alltså!!

Nu hann jag nog inte med mera, måste jobba.

Jo förresten, till slut lyckades jag pallra mig in i duschen igår, men det blev sent...
Till slut sa E: "Gå å duscha, du luktar illa!!" Det är nåt han börjat säga, jag tror det är för att underlätta för mig att hoppa in i duschen. Och samtidigt som jag är tacksam för det, och förmodligen så är det ju så oxå, så blir jag ändå sur, så säger man ju inte!! Fast bara lite sur på låtsas... Men då känner jag verkligen att jag måste duscha, då kan jag ju inte skippa det, i fall han skulle tala sanning...

Nähä, jobba var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback