Nu funkar det igen!

Uscha, har sån huvudvärk idag, har haft hela dagen, och känner mig trött och helt slut. Den lättade bara när jag var ute på en promenad på lunchen. Inge skönt, borde väl kanske ta nån tablett, men jag vill egentligen iinte. Vill istället veta vad det beror på, brukar inte gå runt och ha huvudvärk bara sådär, då är det oftast kaffebrist eller vattenbrist, men de senaste veckorna tycker jag det har hänt lite nu å då... Undra om man skulle ha tagit en sväng till optikern igen, om det kan vara nåt sånt det beror på...

Annars har jag jobbat mest hela dagen. Kusin och P var här å hälsa på, även kompis A har varit här och visat bilder från hans semester i alperna. Där är det riktigt vackert!

Jag lägger till dagens tre positiva här oxå.

1. Vädret!! Idag hittade solen tillbaka igen, och så även minusgraderna. Men det gör inget, mitt på dagen när solen skiner är det riktigt varmt ändå. Sammanlagt har jag varit ute i över två timmar idag. Sorry Sis, but I love this!!

(Detta kort är från min och E's promenad i helgen)

2. Gick en promenad på min lunchrast!

3. Vakna av mig själv imorse, innan väckarn. Är jag utvilad månne??
Fast just nu är jag helt matt...

Näe, gott folk, nu kom en till gäst, dags att vara social.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback