Hej hej hallå världen!

Idag vill jag leva i verkligheten för idag ser verkligheten ut såhär:

Kallt!! Klart!! Friskt!! Och snö!!

V gillar snön lika mycket som jag!!

Såhär mycket snö kan jag nog inte minnas att jag sett.. Men rykten säger att det var 1988 det var såhär mycket snö senast, och jag var ju bara fem år, så jag har nog glömt det... V är fem och ett halvt år, och mäter väl drygt en meter över havet, och han är inte lika hög som snökanterna!!


Sen när jag kom hem från jobbet idag så hade min skoter, åter igen, kört fast.. Alldeles av sig själv... Och min arbetslösa sambo var alldeles, alldeles oskyldig??
 Tur det inte är så mycket snö.... *ironisk*
Åhh, ta i!! Tur man har snälla grannar!! Själv var jag ju tvungen att fota!! =)
Det "lilla" diket som blev efter att skotern lyckats spinna sig framåt.... Som sagt, vi har lite snö!!

Nu har vi käkat middag, ska nog slappa i soffan. E ska baka en tårta åt en kompis som blev så imponerad av E´s smörgåstårta förra helgen, så han beställde en på en gång!!

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback