Hej hej!!

Ojoj, nu var det länge sen... Har haft fullt upp!!
Hade ju 30-årskalas för E i helgen. Det var skitskojigt, även om man inte släpper lös så mycket själv, för man känner sig
ju ansvarig för hela tillställningen.
På dagen blev han lite kidnappad. Han blev nog mer nervös än vad som var nödvändigt, men det hör ju till, att jubilarerna ska våndas lite. Först så fick han åka skoter i alla fall, och inte som brukligt, utan såhär:


Längst fram på en gammal Ockelbo 8000.

Hit for vi å grilla å hade det mysigt, men dock lite kallt, -15 stod termometern på.

Vi hade en svag utsikt över Kullstaberget.

Sen fick han åka lite snow racer!!

På kvällen blev det fest, med väldigt många männsikor!! Väldigt många!!
Ni kommer inte att få se nå bilder på de, men såhär såg tårtorna ut

Och denna vackra t-shirt bar en gästerna

Kvällen avlöpte lugnt å sansat, alla hade trevligt så vitt jag förstod!
Och E kunde både gå och prata när vi kom hem vid femtiden, vilket var mer än jag hoppats på!!

Igår blev det mest skottning och snöröjning och hämtning av alla grejer på festplatsen.
Satan i gatan vad snö det kommit, om ni missat det!! Så himla härligt och underbart, nu då snön kommit av vägen!!
   
Jag fick SKOTTA av bilen...                                                                                    Snöras!!

Nu vankas det middag. Mina kära Lillasyster har intagit soffan och bor här några dar innan hon drar till Umeå igen, och idag lagar hon middag. Nice!!

Hare bra!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback