Vad tyckte ni??

Ja, om H&M:s inredningssatsning alltså??
Igår landade  katalogen hemma i postlådan, och jag tyckte väl den kändes...ja...som H&M:s kläder.
Natural motsvara L.O.G.G, naturliga, jordiga färger, lite vuxnare, colorful motsvara väl ungefär Divided,mycket färg och spex för de lite yngre, och graphic motsvara väl lite det övriga sortimentet.
Det var mycket fint, och mycket spejsigt. Det var hyfsat billigt, som H&M:s kläder.
Skulle nog lätt kunna slänga med lite sängkläder/handdukar eller örngott när jag beställer kläder.
Kanske dessa kuddar i en otroligt härlig grönfärg!!

Och dessa påslakanset var ju härliga!!

(Bilder från www.hm.se)

Däremot tyckte jag katalogen var lite overkill, först med allting i bilder, och sen måste man leta upp det i registret längst bak för att få information. Registret var ju väldigt bra, och lättöverskådligt..

Ojoj, vilken analytiker jag blev då.

Näe, nu ska jag gå och jobba vidare, och sen bär det av till Stugun och Floating!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Spännande med floatingen! Ska bli kul att få höra sen hur det var :)

2009-02-25 @ 12:52:00
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jag gilla det nya på H&M. Fastnade direkt för flera kuddar och priserna kändes bra!

2009-02-25 @ 13:44:37
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback