Åldersnoja? Jag? Näe....

Satt och prata igår med Systeryster och kompis I om E´s kalas som går av stapeln snart.
Så prata vi om att mamma och svärmor ska hjälpa till å diska å att pappa å svärfar ska stå i baren.. Och så berätta jag om vilka andra "lite äldre" som var bjudna, några stycken, och så säger jag "De är de enda vuxna som kommer".
Varpå min syster och I börjar asgarva. "De enda vuxna? E fyller ju 30!!"

Ja, så där ser man vilken åldersnoja jag INTE har. Haha... Ser varken mig eller E eller våra jämngamla eller äldre vänner som vuxna. Undra om vi räknas som ungdomar då?? Lustigt... 
När jag kommer tycka att vi är vuxna då??

Så vi kommer att ha ett barnkalas alltså... =)

Kommentarer
Postat av: Sys

HA HA HA HA HA HA!

"Dom enda vuxna som kommer....."

Dagens roligaste!

2009-01-20 @ 14:32:07
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, lite knäpp är jag kanske. Och jag kan ju avslöja att du och Frippe var INTE inräknade till "de vuxna"...

2009-01-20 @ 16:50:46
Postat av: johanna

Ja, det tackar vi för!

2009-01-20 @ 18:04:58
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback