Buhu, inget går

som jag vill!! Eftersom jag missa solen igår, så täntke jag att man borde ju åka upp till skylten när det är mörkt och ta läckra kort över Hammarn i mörkret. Sagt å gjort, vid halv åtta igår kväll for jag och min Kusin D upp till skylten med skotrarna. Det visade sig visst vara lite dimma uppe i lifte. Så Pålgård såg man inte ens, och förmodligen tog dimman bort för mycket ljus, för det gick knappt att ta ett enda kort över det lilla man såg heller... En kopp kaffe, och sen for vi hem igen. Får nog bli kort idagsljus istället, och vänta tills jag kan mer...

Detta är vad som till sist fastnade i alla fall.
 
Och internet går så jävla segt så jag blir tokig!!!!
Men ett till kort ska jag lägga in, som bevis att vi var vid skylten liksom...
(Jag pratar pedagogiskt med mig själv för att jag inte ska brusa upp alltför mycket)

Har nu hållit på i tjugo minuter att ladda upp denna sista bild!! Får jag bli tokig nu?!?!

Äntligen!! Jävla internet!! Nu ska jag sluta surfa innan datorn åker ut genom fönstret!!
(tror jag hittat en till grej där jag kan bli sådär arg som annars bara E är...)
Nu ska jag dra på mig skoterkläa och se hur det går för kärln min på garaget.

Självklart är det inte soligt idag, men såg nyss på tv4 vädret att vid ett idag ska det vara soligt i hela Norrland, och hela dagen imorgon!!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback