Foto!!

Jaha, nu har jag faktiskt lyckats fotografera lite.
Men det var skittrist väder idag, så det fanns som inte så mycket att ta kort på.
Och det känns som om det kommer att ta lång tid och mycket träning innan jag kommer att göra min kamera rättvisa.
Men jag lägger upp några bilder som jag knäppt med mina nya kamera i alla fall.

  

Som sagt, vart inte alls nå bra bilder idag... Hittade ingen inspiration.

TIll middag idag blev det:
 
Korten blir ju fina, även om motivet är tråkigt ialla fall...

Näe, nu ska vi ta och ha julgransplundring. har fått lite panik för alla andra verkar ha plockat bort julen, och det verkar vara ett stort samtals ämne. "Har du plockat undan julen än??" är den nya "Vilket väder vi har va??"

Och se om Systeryster med familj kommer och hälsar på oss.

God kväll!!

Kommentarer
Postat av: animi

Hej.. jag kan inte kolla på dina bilder, inte göra dem stora alltså..

2009-01-12 @ 20:00:41
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Ann-Katrin

Va kul att kameran äntligen har kommit!!!! Ha det gott....

2009-01-13 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback