Fredag!!

Och här sitter jag nyduschad och väntar på E som även han slängt sig i duschen.

Nu ska vi åka till våra vänner nere i backen och kika på Let´s dance. Ska bli spännande, har itne sett det nåt i år.
Först må jag tvätta örona bara, kliar som tusan efter duschen om man inte torkar ur dem, har ni märkt det??

Imorgon  blir det nog skoter som det verkar, skoj skoj, har längtat hela veckan. Är inne i en riktig skoterperiod nu, kan det bero på att det är vinter??

Hoppas ni får en tervlig kväll, för det ska jag ha!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Tja ba!!

Jo här blev den oxå bra. Jag med korsord i soffan och Ante spelade Call of Duty (4? tror jag. Härligt med skoteråkning...

2009-01-24 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback