Fynd!!

Åhh, vad glad jag är!!
Det har funnits skålar på Järnia som jag velat ha huuur lääänge sooom heeelst!!! Men jag har alltid tyckt att de varit lite för dyra för att handla. De var väl inte jättedyra, men liite för dyra för att bara ströhandla sådär. Jag har varit på väg många gånger, men alltid blivit för snål när jag väl kommit dit.

Men nu... Nu har de rea på Järna.... Och jag och V gick in där idag... Och det var HALVA PRISET!!! Jippi!!
75:-/st. Så då köpte jag två!! =) Då var ju priset liksom inte för högt, nu fick man ju två st, mycket mer alltså för samma pris. Så himla nöjd och glad är jag!! De är så jäkla snygga!!

Hur de ser ut???


Jag tror att det finns några i min närhet som kommer att säga "Men äntligen Helena!"


Nu ska jag börja laga lite mat och städa lite och tvätta lite, sånt som tjejer gör när de är lediga!!

(Provocerande?? Javisst!!! Jag vet att det inte är så jämt, men ibland måste man få dra alla över en kam!)

Hej!

Kommentarer
Postat av: carramelli

Men äntligen!!! =)

2009-01-28 @ 22:52:28
Postat av: sys

Ha ha, precis!



Snygga skålar!

2009-01-29 @ 09:46:22
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

Japp japp!!

2009-01-29 @ 12:42:39
Postat av: Anonym

E, han sa såhär:

-Har du nya skålar?

-Ja.

-Jag känner igen dem.

-Ja, det borde du göra, du har sett dem förut.

-Ja, det känns som om du fick dem i julklapp.



....Orkade inte ens förklara varför han känner igen dem, han är väl kanske den som varit med flest gånger när jag sultat efter dem... Karlar...

2009-01-29 @ 21:18:03
Postat av: Helena

Tack tack! Jo, vi försökte väl hålla det hemligt tills inbjudningarna gått ut i alla fall.... Men det var svårt ibland=)

2009-01-30 @ 10:27:48
URL: http://mattjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback