Helg

Så var det helg igen.
Nu sitter man å väntar på magsjuka, verkar som om hela byn drabbats av detta onda.
Otroligt vad det smittar!! Men den verka gå över fort i alla fall.
Har inte haft nå symptom hittills, men med mitt yrke så känns risken överhängande...

Annars har vi varit ute på en liten roadtrip idag, jag kommer nog aldrig att bli brevbärare i alla fall...
Vi har varit runt hela sockna tror jag och delat ut brev, som några av er kommer märka.

Och nu har vi precis titta på Madagaskar 2. Var rätt kass version, tror nån tankat hem den från Ryssland, så jag kom aldrig riktigt in i den... Men V skratta och tyckte den var rolig, så det var ju bra i alla fall!!

Och nu är jag så trött, så jag vill bara gå och lägga mig i sängen. Och det ska jag göra oxå.
Jag och E ska krypa ner och kika på massa Lost-avsnitt!!! Mysipys!!

Imorgon vette grön vad vi ska hitta på. Städa bort det sista av julen kanske. Har bara övervåningen kvar, och den är ju inte stor. På söndag blir det skoteråkning, om det inte blir för kallt. Har varit neremot -30 grader här, men idag har det bara stigit och stigit, så nu tror jag bara det var en 5-6 minusgrader här. Och det är ju lagomt!

Nähä,då var det god natt på er då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback