Oh, my!!

Jag har yogat!! Åh, vad skönt!! Det trodde ni inte va?? Inte jag heller...
Har ju faktiskt tänkt det enda sen jag gick på yoga, eller även då tänkte jag det, men inte förräns nu har det blivit av.
Slutade tidigt idag, så då for jag hem å gick ut å gick först, och gick sen in å yoga.
Det var ju inte efter konstens alla regler, kommer inte ihåg exakt alla övningar, eller i vilken ordning, men jag tror jag fick med de mesta, höll på i 40 min. Och ingen avslappningsmusik hade jag heller, men då hitta jag Smashing Pumpkins skiva Adore, lite lugn, udda musik, och den funka finfint, första spåret To Sheila funka fint som avslappningslåt både i början och i slutet.

Lyssna här:
http://www.youtube.com/watch?v=oizHolaZQJQ

Ja, man vågar väl inte påstå att detta komer att bli en vana i ett sånt här tidigt skede, men jag ska försöka i alla fall!!

Och ryggen är glad på mig nu å!!

Nu ska jag laga middag till Karln min, han har idag fått veta att han är en av de 70 som blir varslade...
Inte så skoj...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HELENA.... du är så jävla grym!!

2009-01-22 @ 10:04:05
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Helena

Ja men tack!! Visst är jag!! =)

2009-01-22 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback