Utmaning

Jag blev utmanad av Helena



4 FAVORITPROGRAM


Grey´s anatomy
Desperate Housewives
Roomservice
Lost, just nu i alla fall eftersom vi sträckkollar på alla fyra säsongerna om kvällarna.


4 SAKER JAG GJORDE IGÅR


(Gud vilken dålig dag att göra denna, eftersom jag typ bara låg i soffan igår.)
Handlade på Ica
Lagade Fajitas till middag
Såg nya Bond-filmen Quantum of Solace
Åt chips å dipp



4 SAKER JAG SER FRAM EMOT


Att Selina kommer och hälsar på ikväll!
Skoterresan till Kall i mars.
När jag blir rik!?!
Helgen!!

4 FAVORIT RESTAURANGER


En liten röd
Kaffestugan
Pizzaland
Max
(Är ju ingen som är på restaurang ofta, så det är så svårt att svara på, är väl egentligen bara dessa ställen vi brukar äta på..)


4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN


Ny bil
Utlandsresa
Större hus
Garage
Längdskidor
Personlig tränare
Oändliga rikedomar!! =)
m.m. m.m. m.m.

4 PERSONER JAG UTMANAR

Mumlan
Pauline
Hanna
Kickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback