Aj aj aj....

Jag har tandvärk!! De påstår att man måste bota med rotfyllning... Uhuhuh... Har bara hört talas om såna tortyrmetoder ryktesvägen tidigare... Har alltid tänkt "Det händer ju inte mig..." Nja, väntar nog ett tag till innan man börjar rota nå mer i det dära.... Det kan ju huxflux gå över oxå!!


Men jag har varit på promenad i alla fall!! Duktiga jag!!

Och mina glasögon har kommit idag, så då kan jag ju ersätta huvudvärken med tandvärk då...
Tänker inte visa nån bild hur jag ser ut med de nya brillorna eftersom jag har typ 15 finnar i fejjan, varav en gigantisk finne har bosatt sig i utkanten av min överläpp. Hade typ fläskläpp i början av helgen p.g.a denna finne som växte sig stor och stark invändigt, innan den nu bestämt sig för att skapa en öppning. Men den är så pass öm att en klämning inte är att tänka på, och det är ju inte att föredra i vilket fall enligt experter!
Men jag fick även höra idag att om man har mycket finnar långt upp i åldern får man fin hy sen, med lite rynkor... Man ska då höra allt...

Nähä, social med sambo då!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback