Hallå??!!??

Vart tog alla läsare vägen??
Sen jag skrev att jag skulle ha uppehåll tills på söndag så har det försvunnit massa läsare!! =(
Kom tillbaks!!

Har haft en skön eftermiddag hemma i alla fall... Bättre än i morse!!
När jag kom hem stod E och laga mat, hemmagjorda biffar. Smaskens!!
Efter maten hade E och V en hemlighet... De börja koka kaffe, och sen tog fram hemligheten.
Chokladbollar!! E hade hittat nå gamla receptböcker för barn, så V hade bakat chokladbollar alldeles själv!
Supersmarriga!

Apropå choklad så har vårat avlopp i badrummet runnit lite dåligt på slutet. Så E tog tag i saken idag och rensade det.
Gissa vad han fann?? (Varning för osmakliga bilder!!)
Jo, han hittade detta:
 
Hmm, man blir ju alldeles brydd, var kan allt detta hår komma ifrån??
(Det som hänger ut från slangen är en lång....korv......med....ja, hår......)

Nu är det fritt att komma med skojiga/elaka/roliga/tråkiga/äckliga kommentarer...
Jag börjar själv: Det är ju inte för intet som mina vänner kallar mig "Storhåret"...
Avloppet rinner på fint nu i alla fall!!

Nähä, nu är det bäst att sluta innan  E blir arg.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha!!!! Jag hade fan glömt "storhåret" =)

2009-03-12 @ 21:12:26
Postat av: L

Mmmm... Nice... =p

2009-03-12 @ 22:07:01
Postat av: animi

Jag är kvaaar!



uvva! de är ju såntdär som är problemet med långt hår.. finns nog fler.. Men de finns ju även maaasssa bra saker!



Nu är jag påväg till Umeå! Kram

2009-03-13 @ 17:37:17
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback