Inte nu heller...

Hej hej hallå! Jag är fortfarande vaken... Men gäsparna kommer oftare och oftare...

Det blev i alla fall en skidtur idag. Tog varvet runt här. Använde de lånade skidorna, med bättre glid. Och oj vad de gled! När vi åkte i backarna efter kraftlinan, där jag ramlade EN gång sist med de inte lika snabba skidorna, ramlade jag tre gånger idag! Det gick bra alla tre gångerna, förutom att jag alltid landade på samma skinka, så efter tre fall så är jag riktigt öm i den skinkan!! Plus att jag lyckades landa med både skinkan och ansiktet i ett av fallen. Trodde jag skulle få massa skrapsår i fejan, men det klarade jag mig utan i alla fall!! Så där hade ni kunnat få er ett riktgt gott skratt om ni varit med!! Det var E däremot, och han tyckte det såg riktigt skoj ut! Han, den fege f*n, åkte ute i djupsnön, vilket inte gick särskilt fort!
Efter ett varv hoppade vi på skotrarna och drog till puklabacken med kaffetermosen och ballerinapaketet för att njuta av eftermiddagssolen!
 

Prova även att knäppa kort igenom mina solglasögon, blev ganska häftig effekt va, lite sepiaaktigt...
          
Och så är de lite fadeade(??) Alltså de är mörkare i övekant och blir gradvis ljusar neråt...

Sen har jag varit på kurs i barnyoga. Kan säga att det känns riktigt mycket i kroppen att det gick bra på yogan igår. Har riktig träningsvärk idag!! Och bara att göra några fjuttiga solhälsningar kändes riktigt tungt!! Men då märks det ju att det verkligen gick bra igår!!

Näe, nu må ja slänga mig i duschen innan Grey´s, så kanske jag blir så pass pigg att jag håller mig vaken hela avsnittet!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Daniel

plz kan du inte lägga in kallkorten

2009-03-19 @ 10:25:41
Postat av: Helena

Jo, jag ska... Lugn!!

2009-03-19 @ 12:35:02
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback