Jaha, och hur gick det då??

Jo, jag tog ju en Ipren och sen åt jag lite mat, och sen släppte huvudvärken ganska mycket...
Så jag for på yogan och ångrar mig inte en sekund!
Det gick ju så där himla bra idag igen!! Kände inte av nåt av huvudvärken!! Super!!
Så nu är jag pigg och glad och så full av energi att jag faktiskt tänkte promenera till B och U på andra sidan berget och kika på alla bra tv-program hos de!


Åh, så glad man blir av yoga!!

(Och just det, jag glömde berätta att stegräknarna kom idag, så nu är det bara att traska på!! Vet inte om vi har börjat räkna än, p.g.a massa strul med räknarna, vi fick våra på eftermiddagen idag och min blev precis nollställd, så idag räknar inte jag så noga i alla fall)

Nähä, promenadskor var det, ska nog till och med leta fram gymadojorna nu då vägarna är nästan helt bara!

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback