Melodifestivalen!

Ja just ja, den var det ju igår.
Vi var hemma hos samma vänner som vi åkte skidor med idag och kikade på den.
Det blev inte jättemycket lyssnat, mest pratade vi, och tittade.
Men min tanke när de gick igenom alla låtar var att "Malenas låt borde kanske vinna, för den utmärker sig. Den kommer inte att glömmas bort som en i mängden. Ja, den borde nog vinna". Så det var ju lite skoj när den väl vann.

Vad tyckte ni då??

Jag tror att antingen kommer den att floppa, eller så kommer den att vinna. För den är ju speciell, men jag tycker nog, såhär i efterhand när man hört den nå gånger, att den är bra-speciell, inte dåligt-speciell, mäktig är den.
Men som sagt, folk kommer att märka den, hoppas bara att deras reaktioner blir positiva!! Vore kul om vi kunde placera oss bra, känns som vi haft några dåliga melodifestival-år på slutet.

Nähä, det här går inte.

Trevlig kväll säger jag nu, nu blir det inget mer bloggande ikväll!! Struntar nog i städningen och slänger mig en snabbis i duschen istället, känns som om det behövs!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback