Ojojoj

vad jag känner mig inspirerad, eller aktiv kanske....
Jag vill bara göra saker hela tiden!! Blogga hela tiden, men det hinner ju inte hända så mycket i mitt liv på några få timmar... Det är nog solen och vårvädret som gör det. Även om det idag blev kallt igen, känns nästan som om vintern kom tillbaks, -16 har jag hört att det var nånstans imorse....

Any way, nu skiner solen och vårkänslorna sprudlar!

Jag kan berätta nåt lustigt om V.

I helgen efter Lilla Vasaloppet så åkte vi upp till syster och svåger. Då var svågers bror där med sin nya skoter, som han precis inhandlat, ingen där hade sett den innan. Och när vi svänger upp på gården och kör förbi skotern utbrister V:
"Åhh, wow, en Dragon!".... Alltså jag är ju skoterintresserad, och kan nog ofta lite mer än bara vilken färg skotern är, men min första tanke var inte det, hade jag tittat en stund hade jag nog räknat ut att det var en Dragon p.g.a dekalerna och så... Men han bara såg det på en gång... För det var en Dragon, en Polaris Dragon 600 -09 (kanske?), ser ut såhär:

Ja du Hanna, du kanske kan få gå en kurs med V! =)

Som sagt, ikväll blir det yoga, hoppas det går lika bra, eller ännu bättre än förra veckan! Det är ju lite lustigt, för man har ju ingen aning om innan hur det ska gå... Det blir som en överraskning varje gång!

Nähä, då får man återgå till arbetet..

So long Pals i vårkänslornas land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback