Så var ännu en

dag till ända...

Har nyss varit hos U och B och kikat på säsongsstarten av Desperate Housewives. Kul!!

Skoj nu när alla favvoserier är i gång igen!! Det efterföljdes av Christine. Hon är så jäkla kul!!

Christine: She said I was a natural beauty!
Barb: Did she?
Christine: No...

Christine: She said I could light up a room!
Barb: Did she really?
Christine: No...

Bra serie, mycket bra!!

Annars börjar det värka lite mer i kroppen, men inte så mycket i benen, utan det är överkroppen, axlar, bröst och nacke... Alla skoterturer har väl kanske äntligen lyckats bygga lite muskler, så man inte drabbas av jätteträningsvärk nu så fort man anstränger de.

Imorgon blir det jobb, tidigt, sen så må man väl kanske börja packa inför skoteresan, som bär av tidigt på torsdag morgon. Har inte packat en pinal än, men jag tvätta lite underställ idag, så man inte ska lukta illa första dagen i alla fall!!
Och så dka vi fira Syster imorgon oxå, som egentligen fyller år på torsdag, men då befinner vi ju oss i Kall, och vi skulle bli bjudna på middag oxå, nice värre!!!

Dagarnas tre positiva då, missade ju igår oxå..

1. Skidåkning! Ja, JAG tyckte jag var duktig i alla fall!!

2. Yoga! Både bra för kropp, själ och samvete!!

3. Vädret. Var så himla fint idag på em, solen sken, och det var inte -20!! Hoppas på lika fint, om inte finare imorgon!!

Näe, nu bär det av mot sängen, så jag tar mig upp imorgon!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback