Suck...

Åhh, vilken seg dag... Är inte på nå bra humör idag... Vet inte vad det är..
Solen skiner, fåglarna kvittrar, vi har varit ute, men humöret är inte på topp, snarare i botten...
Kanske sömnbristen från igår som spökar..
Orkade i alla fall sega mig igenom hela Grey´s igår, känslofyllt avsnitt!! Jag är ingen som gråter så, till filmer eller serier...
Och avsnittet igår kändes som om det fanns minst tio tillfällen att fälla en tår. Och tillsist, när Christina hoppa in i bilen med Meredith, rann det även tårar ner för mina kinder. När de äntligen blev sams!! Men det är väl kanske för att det är det enda som ligger mig riktigt nära, har ju inte haft så många sjuka i min närvaro, men kära vänner det har jag!

Och de har jag saknat på sistone!! Känns som om det var flera veckor sedan jag umgicks med nån av de!!
Men bara så ni vet, om ni ser detta så älskar jag er!!


Ma råkes!

Kommentarer
Postat av: c

älskar dig å vännen!

2009-03-19 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback