Äntligen hemma!!

Som jag har längtat!!
Har dessutom hunnit vårda bilen invändigt och utvändigt!
(Eller, att hänga upp en wunder baum kanske inte räknas som bilvård, men det luktar gott i alla fall!! =))

Och utvändigt är den väldans ren, den rent av glänser!!
Blev dessutom lite piggare på köpet, kanske p.g.a att jag äntligen fått frisk luft!!
Har gjort lite detektivarbete och kommit fram till några punkter som tydligt måste ha påverkat min trötthet!
1. Det var fullmåne inatt. Och då kan jag ju aldrig sova ordentligt!
2. Det är måndag, vilket innebär att vi har planering på fm, så medans barnen är ute och insuper frisk luft får vi fröknar sitta inne och sitta stilla.
3. Ventilationen var ur funktion. Ja, vilket bara gjorde det ännu sämre att sitta inne, syrebrist och tokvarmt!!

Så med tanke på detta så kan det ju bara bli bättre. Förhoppningsvis så sover jag som en stock inatt, och inte drömmer så mycket knasiga drömmar, som att jag ska gifta mig med kompisar karlar som jag gjorde inatt, fast jag samtidigt var tillsammans med E, och funderade på om vi skulle bo ihop alla fyra, eller fem blir det eftersom de har barn.
Och imorgon ska jag UT och LEKA i den syrerika luften!!

Nu blir det korv och makaroner till grabbarna grus som snart kommer hem...
Sen blir det nog soffan hela kvällen lång, om jag själv får bestämma!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback