Bara två till...

Ettan var ju jättebra!! Och det är bara att hoppas att tvåan fortsätter i samma anda!!
(Att jag gillar såna här filmer får jag nog skylla på Pappa, för han älskar oftast alla filmer som det står "Barn" på.
Han skrattar så han gråter nästan till Dr. Dolittle....)

Och så läste jag en recension i Amelia om denna film:
Den fick fem a och det stod nåt om "Den bästa komedin på 20 år" och "En som blåser alla Sandra Bullock-filmer av banan" och "Det här kan vara den ultimata pojke möter flicka-filmen..." och "...När Harry mötte Sally för en ny generation...."

Och dessa ord låter ju hemskt lovande för en film!!

Nu ligger Van Morrison - At the movies (min mysiga, lättsamma höstskiva som jag hade själv sedan innan, oxå tacka vare Lena..) i CD-spelaren och det är dags att tillverka sushi!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Åh, den andra filmen såg ju riktigt bra ut! Och med Zooey Deschanel dessutom, hon är ju grym, och så söt! :) Den måste jag nog ta hem...

2009-11-13 @ 19:27:05
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Let me know when you do!!

2009-11-14 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback