Dröm

Jo, förresten, inatt drömde jag igen... Eller det gör jag varje natt, men inatt var det lite konstigare och så kommer jag ihåg igen... Inte jättebra, men i stora drag...

Jaja, sluta tjata!

Jag drömde att vi var i framtiden. Eller det måste ha varit det , för vi hoppade på ett flygplan, ett litet, men supersnabbt flygplan som tog oss (minns inte vilka vi var) raka vägen upp i rymden...

Vi skulle bara iväg att göra nåt, var ganska vanligt att man gjorde så.
Jag tror vi kanske skulle bo borta, men vi var tvungna att kolla upp oss noga, så vi inte hade nå sjukdomar och grejer.

Sen när vi skulle hem var det nån som försov sig, men de kunde ju bara ta nästa flyg.
Och när vi kommit hem ringde Mamma och udnrade vad vi gjorde, och då berättade jag att vi varit i rymden, och hon blev alldeles förskräckt! Men jag förklarade att det var ingen fara, det kunde man göra nu!!

Hmm, det blir aldrig nå bra när man ska förklara såhär..
Och särskilt när man minns lite suddigt...
Men ni hör ju vilken typ av dröm det var i alla fall...

Märkliga hjärna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback