Förresten Kickan!

Vad gör du med din blogg?!?!?!

Är det dags att börja igen?? =)

*Nyfiken*

Kommentarer
Postat av: Syster Kickan

Nej! Det är ingenting på gång. Jag vill bara inte ha mitt "förflutna" utfläkat på internet längre, men jag ville inte ta bort bloggen helt för jag vill själv kunna gå tillbaka och läsa. Så då satte jag dit ett lösenord. Du är nu den fjärde som frågat, intressant att folk är in och kikar trots att jag knappt skrivit på snart ett år! Är min comeback så efterlängtad...? =)



Känns bra att du har så stort förtroende för mig! Fast jag avsäger mig allt ansvar om du får några komplikationer (peppar peppar)... Jag har faktiskt tagit den själv, idag, alldeles nyss. Jag kommer säkert få den värsta biverkningen: dödssmärta i armen och tokförkyld, för jag är lite snuvig sen tidigare.



Imorrn börjar jag gå med en syrra på praktiken (har gått med en uska i två dagar), så nu så!

Fick även höra lite berättelser om brustna aortor imorse, två sköterskor emellan "ja, det var som på grey's anatomy vettu" (lite smått uppspelt). Så det spelar nog ingen roll hur länge man jobbat, man blir nog alltid storögd när det "händer nåt"!

2009-11-25 @ 15:36:03
Postat av: Helena

Det är klart att jag inte lägger ansvaret på dig om det händer nåt, men du fick mig att bestämma mig i alla fall!

2009-11-25 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback