God dag!

Liiite piggare idag faktiskt, men långt ifrån "normalpigg"!
E älskade mig så mycket att jag fick sova i hans säng!! =)
Fast jag drömde konstiga drömmar inatt oxå...
Tror att det är det som gör att jag aldrig känner mig utvilad, att hjärnan arbetar så mycket även under natten.

Ska dra nattens dröm lite snabbt.
Vi skulle åka till Honolulu. En sista minuten, tror det blev den istället för USA-resan. Då sa en kollega till mig på jobbet att om man skulle åka dit vi skulle åka, så landar man på Godahoppsudden. (Som ligger i Afrika, yeah right!)
I alla fall, när vi packat klart så skulle vi bege oss till "Sveas" sa alla, det var många som skulle med, och alla skulle mötas vid "Sveas" som låg i korsningen Halåvägen-Lienvägen (Bor ingen Svea där på riktigt, däremot på Trefoten, men i drömmen var det där) Och då var det nån slags uppvisning på Lienskolan, där alla fick uppträda om de ville, med vad som helst. Och då var det några killar ur min bekantskapskrets som hade ett typ rapnummer med ett dolt budskap, eller det var inte så bra dolt, de ville ha ut en bombman ur fängelset. Så de sjöng typ att man skulle släppa honom lös, och så sprängde de bomber, som alla trodde var riktiga, så de skulle försöka hålla alla gisslan med bomber, fast de var bara låtsasbomber. Vi lade i alla fall upp en flyktväg och skulle fly med all packning med en annan manlig bekant, som hade sina två söner med sig (Fast i verkligheten har han en son och en dotter, men det var inte dessa barn i drömmen) Så lyckades vi ta oss ut och bege oss till träffpunkten, så vi kunde åka iväg till Honolulu.
 

Blev inte så snabbt, men det är alltså i stil med detta jag drömmer så gott som varje natt, de senaste....hm.... två veckorna kanske. 
Och det har jag aldrig gjort förut, och jag har ytterst sällan kommit ihåg mina drömmar, kanske nån gång per år.

Inte konstigt att hjärnan aldrig är pigg som konstruerar såna här äventyr varenda natt!!

Men mycket, långt ifrån allt dock, kan jag relatera till saker som hänt eller personer jag sett eller pratat om i verkligheten. Men varför drömmer jag allt detta?? Och varför nu??

AAA_wrong_Honolulu_visitor_costs


Faaast, såklart att man skulle kunna ta en semester på Honolulu, ser ju heeelt OK ut!!

Brukar ni drömma konstiga drömmar??

Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback