Gränsen??

Läste i senaste Amelia att Marge Simpson viker ut sig....igen...

 
Hon har tydligen gjort en gång förut oxå, i tidningen Maxim


Alltså jag vet inte riktigt vad jag tycker...

Utvik överlag har jag väldigt liten förståelse för, visst, vill man så vill man... Men jag vill då inte!!
Men när en tacknad figur "viker ut sig", vad säger man då...
Matt Groening måste ha en pervers sida... Eller så börjar the Simpsons tittarsiffror dala, så man måste göra nåt för att få upp de.

Kan man inte låta Marge vara ifred??
Hon är ju annars en väldigt sund och pryd kvinna, med bägge fötterna på jorden, och en ganska hög moral, är det verkligen troligt att hon skulle vika ut sig?? Inte den Marge jag känner...
Annat än för Homer hemma i sängkammaren...


Vad tycker/tror ni??
Elakt eller en rolig grej??

Kommentarer
Postat av: Helena

Nä, serefigurer som viker ut sig tycker jag bara är fjask... Jag menar, hur gör som när Kajsa Anka vill vika ut sig, hon som visar baken hela tiden?!?

2009-11-06 @ 15:26:45
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: stina

TACK! :) Känner mig riktigt duktig faktisk. Alla choklader är lika bra! Har dock inte haft tillgång till vit choklad så kan egentligen inte uttala mig om de. Men borde inte vara nån skillnad :)

2009-11-06 @ 15:33:49
URL: http://kalaskula.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, ja det har du ju rätt i Helena!! Kanske hela Ankeborg består av blottare!! =)

2009-11-06 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback